Friday, August 21, 2009

Warga baru di 306 AGRO FARM..Alhamdulillah... :-)


Alhamdulillah...jam 5.00 ptg td 4 warga baru di 306 AGRO FARM selamat tiba dari machang.
Nampaknya mereka dapat menyesuaikan diri dengan begitu baik sekali bersama sama warga yang lain ataupun senior mereka =) . Nampaknya bertambahlah tanggungjawab kami di 306 AGRO FARM dengan kehadiran bulan mulia ini semoga kami diberkati dan dimurahkan rezeki.
InsyaALLAH semangat kami disini makin bertambah demi menjayakan misi kami.
Dengan adanya bantuan daripada abang dan ayah saya sendiri maka lebih mudahlah pelaksanaan ini dapat dilakukan. Saya juga ingin mengambil kesempatan ini mengucapkan selamat berpuasa kepada seluruh umat islam. sekian.

1 comment:

  1. salam ramadhan...saya berharap anda semua dapat memberi komen serta pandangan untuk saya supaya dapat memberikan saya peluang untuk meningkatkan lagi hasil kerja saya...terima kasih..

    ReplyDelete